torstai 3. tammikuuta 2013

Vlog? Ja AHDISTUS.

Olen tässä muutaman viikon aikana alkanut seuraamaan aktiivisesti youtubesta paria vloggaajaa.
Jännintä siinä on ehkä se, että kumpikin on iältään vasta 21v, mutta silti niiltä tulee järjettömän fiksua juttua ja kannanottoa. Ei mitään semmosta ärsyttävää teini-ininää, vaan asiallista höpötystä. Tottakai seassa on myös semmoista rennompaa settiä, miksi aina pitäisi ollakaan asiallinen ja vakava :)
Jos jotakuta kiinnostaa käydä kattomassa, niin nämä kaksi löytyvät nimellä eeddspeaks; http://www.youtube.com/user/eeddspeaks/ ja Soikkuu: http://www.youtube.com/user/soikkuu
Näiden kanssa ei tule aika pitkäksi :D
Olen alkanut harkitsemaan, että josko sitä itsekin aloittaisi vloggauksen... Vaikka kukapa mua seurais, ei varmaan kukaan. Täälläkin mulla on huimat kaksi lukijaa :P (Kiitos teille ^^;)

Tiedättekö, kuinka hemmetin ahdistavaa on elää ilman rahaa? Mää tiedän.
Ja joo, tiedän senkin, että turhan useasti taidan vinkua mun rahattomuudestani, mutta se on oikeasti iso asia meikäläiselle. Nytkin kun sain palkkani, kaikki meni vuokran maksuun. Tämä johtuu osin siitä, että on tullut otettua aikaisemmin palkkaennakkoa ja olen käyttänyt rahani ns. kuukauden etukäteen. Ketäpä muutakaan siitä voi syyttää kuin itseään? :(
Jos vaan jotenkin pääsisi irti siitä, että ei ottaisi palkkaennakkoa tai kun ottaa sitä, ei laita kaikkea heti haisemaan... Tätä tulee tuskin koskaan tapahtumaan, itseni tuntien.

Tupakkalakko on alkanut nyt virallisesti, kun eilen poltin viimeiset tupakkani pois pyörimästä.
Kohta voisin keittää teetä.

1 kommentti:

  1. Ainakin tupakkalakosta on se hyvä puoli että nyt ei mene turhaa rahaa askiin :) Jää enemmän rahaa käteen. No, ei se kenties paljon ole mutta jos senkin rahan aina pistäisi talteen niin ihan mukava summa ois viimestään vuoden lopussa.

    -Lilli-

    VastaaPoista