sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Kuntoilukuume

Huomenta,

tässä sitä istutaan kellon näyttäessä aivan liian vähän (8:22).
Nousin aikaisin ylös tänään, koska mun poikaystäväkin nousi. En halunnut jäädä yksinään uinumaan sinne sen sänkyyn :P
Kun pääsin kotiin, laitoin pyykkikoneen rullaamaan ja pakkasin jo valmiiksi mun salikassia. KYLLÄ!
Olen aloittanut jälleen kuntosalilla käynnin 0/
Elixialla en käy enää, turhan kallis ja liian kaukana. Onneksi tuo GoGo on melkein tossa vieressä, matka kestää vaan 10min. kävellen :)
Väsymys meinaa kyllä viedä musta voiton... Koko aika simmut lupsuu kiinni -.-

Viikonloppuna olin töissä ja mun poikaystävän kanssa. Katseltiin Rocky elokuvia, jotka oli yllättävän hyviä. Oonhan mää niitä silloin joskus kersana tiirannu, mutta ei ollu pahemmin muistikuvia tapahtumista. Hyvä Syltty!

Eipä tässä sen kummempia, kohti uutta viikkoa... :)

1 kommentti:

  1. Minäkin aloin tehdä jotain tuon kunnon kohentamiseksi :) Mä kokeilen tanssia. Kaveri ehdotti Salsa housea joten siellä nyt on tullut kokeiltua ekaa reggaeton tuntia ja huomenna toiselle. Torstaina pitäisi vielä kokeilla mitä on afrocubano :D Mutta vähän tuosta ekastakin tunnista jäi semmonen maku suuhun että lattarit ei ehkä oo mun juttu. Mutta kokeillaa nyt ainakin tää kevät kun kerta on sarjakortin hankkinu :)

    Tsemppiä sulle kuntoiluun! Mä mietin jos löytyis aikaa vielä muutamalle uintireissulle ja jos sais ittensä ees kävelylle jossain vaiheessa. Hissin oon vaihtanu jo taas portaisiin ja töissä ei hissiä ookkaan mutta portaita aivan pirusti xD

    -Lilli-

    VastaaPoista