perjantai 4. lokakuuta 2013

Lihaton Lokakuu!

Alettiin sitten mamman kanssa yhdessä lihattomalle lokakuulle. Viisi päivää on kulunut ja hyvin on ruoka maistunut kummallekin, oon kivasti päässyt myös toteuttamaan itseäni päästä heittämällä ruokia :)
Tänään on ollu vissiin ekan kerran sellainen olo, että haluaisi jotain lihapitoista ruokaa. Tottakai ensimmäisenä kävi mielessä hampurilaiset ja pizzat sun muut, mutta sitten sanoin itselleni: "Nyt et luovuta, kun näin hyvin oot alkuun päässyt" ja ainakin hetkellisesti pääsen himoistani eroon x)

Onhan tästä hyötyäkin. Paino saattaa alkaa tippumaan ja muutenkin syö paljon terveellisemmin kuin ennen. Sitä vaan ihmettelee, että miksi ihmeessä ei ole ennen väsännyt jotain kasvisruokaa, kun se on kerran niin hyvää!

Sen oon myös ikäväkseni huomannut, että mulla on aika useasti nälkä. Johtuu varmasti siitä, että jotain oon unohtanut tästä ruokavaliosta ja melkein voin arvata, että proteiineja kaivattaisiin. Syön kyllä maitotuotteita, mutta tarvis vissiin jostain muualtakin sitä sitten hankkia.

Nyt syömään! Laitetaas tähän loppuun parit kuvat ruoista, mitä oon tehnyt :)

                   Kasviskaalikääryleitä ja muussia :) (näkö on kamala, mutta maku hyvä!)

                                          Kasvismakaronilaatikkoa ja kurkkua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti