sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Tervehdys pitkästä aikaa! Ei vain ole jaksanut kirjoittaa... On ollut niin paljon kaikkea tapahtumaa ja liian vähän aikaa.
Lueskelin tuossa facebookin seinää ja aloin miettimään erästä facebook kaveriani. Samalla mietin muita hänen kaltaisiaan ihmisiä.
Itse inhoan sitä, kun keskustelee jonkun kanssa jostain asiasta, niin sen toisen tarvii alkaa "pätemään". "Minä sitä, minä tätä. Kukaan muu ei mitään, koska MINÄ."
Varmaan tunnistatte tuosta ihmistyypin. Mikä termi tulee mieleen? Minulle tulee mieleen sana Itserakas, mutta en tiedä, onko se välttämättä oikea kuvaamaan juuri tällaisia henkilöitä.

Tykkään jutella aiheesta kuin aiheesta. Mutta tarviiko sen toisen osapuolen AINA koittaa pistää paremmaksi?

Entäpä sitten tällaisten persoonien kanssa seurustelevat ihmiset? Esittävätkö nämä henkilöt sille kumppanilleen jotain muuta, vai ovatko he niin sinisilmäisiä, että uskovat kaiken, mitä heille sanotaan?
Vai olenko minä vaan suvaitsematon? Jos niille ihmisille onkin oikeasti tapahtunut niin, kuin kertovat?
En tiedä.

Syksy alkaa pikku hiljaa hiipimään esille ja se on KIVAAAAAAAAAAAA!
Syksyllä saan uutta puhtia asioihin ja muutenkin. Rakastan syksyä! :)
Kauniita värejä kaikkialla, sateita, joten ilma on alati raikasta. <3

Hyvää syksyn alkua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti