tiistai 15. toukokuuta 2012

Keuhkoputkentulehdus ja pari muuttujaa

Jeppis jee... On tää jännää olla jo neljättä viikkoa lenssussa. Vihdosta viimein pääsin sinne lääkäriinki ja kappas keppanaa, ku löyty keuhkoputkentulehdus. Empä oikeesti muista, että koska oisin viimeks ollu NÄIN kipiä... Ei sais nauraa ollenkaan tai muuten rasittua, kun heti alkaa sattumaan keuhkoihin ja alkaa ahdistaa :/
Ja huomenna illaksi tööhin ^^;

Sainpa tämän illan parhaat (ja kivuliaimmat) naurut, kun kuulin erään ihmisen näkeneen minusta unta. En nauranut sille, että tää tyyppi näki minusta sitä unta, vaan sille, että siinä unessa mulla oli minihame, semmonen just vesirajan peittävä ja stay up-sukat xD
WooooAAAAAtt? :D
Kaikkee sitä.

Piti tosiaan vaan mennä pariksi tunniksi istumaan Apinaan ja olla mukana tietovisassa... Ei se näköjään tälleen kipeenäkään onnistu.
Oon kyllä niin onnellinen, että mulla on tuollaisia ihmisiä elämässäni. Ylipäänsä oon onnellinen jokaisesta immeisestä, jotka jollakin tavalla on mukana mun elämässä.
Ilman heitä, tästä ei tulis yhtään mitään <3

1 kommentti: